loading...
خــانــه عــطــر ایـــــــــــران
مهندس علم بيگي بازدید : 435 شنبه 08 مهر 1391 نظرات (0)

در این سری مقاله می خواهیم در مورد یکی از اساسی ترین مبحث یعنی follow اطلاعاتی را مرور کنیم . دوستان فراموش نکنیم کار ما تکرار و تمرین است . پس باز هم با خالی کردن ظرف ذهنی خود این مطالب را بخوانید .

در این بخش می خوانید :

تعریف follow

اهمیت follow

نگرش در follow

زمان و مکان follow

Follow Up

" بزرگترین لذت در دنیا انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی..."

:Follow تعریف

شناخت همه مسائل و نگرانیهایی که باعث می شود دوست شما برای وارد شدن به کاری که خیلی ها را میلیونر کرده، تصمیم درست بگیرد.

:Follow اهمیت

این بخش90 % کار شما در مرحله ورودی گرفتن است و اهمیت بسیار زیاد این قسمت به این دلیل است که نتیجه کار در این مرحله مشخص می شود . " وارد شدن یا وارد نشدن ". مطمئن باشید هیچ کس بدون فالو وارد این سیستم نخواهد شد.فالو وقتی دراین سیستم معنا پیدا میکند که دوست شما جواب

" منفی" بدهد و تازه هنر شما درفالو مشخص میکند که می توانید او را وارد کنید یا نه!

شما در هر سطح کاری که باشید ،چه در مرحله ورودی گرفتن ،چه به عنوان بالاسری و در نهایت به عنوان لیدر، برای موفقیت خود و مجموعه باید یک فالوکننده قوی و باتجربه باشید.

نگرش درFollow :

مطلب بسیار مهمی که در این بخش وجود دارداین است که چرا میخواهید دوستتان را وارد کار کنید؟

نگرش شما از وارد کردن دوستتان چیست؟ آیا نگرش شما این است که تنها دو دایرکت بگیرید؟یا اینکه تعادلی بزنید و پورسانتب بگیرید؟ مطمئن باشید با این دیدگاه شکست می خورید!

نگرش شما درفالو باید این باشد که می خواهید دو نفر از بهترین و عزیزترین دوستانتان را وارد بهترین و پر درآمدترین کار دنیا بکنیدو می خواهید زندگیشان را هم از نظر مالی و هم از نظرمعنوی متحول کنید.

با این نگرش صحیح، مرحله پیگیری بسیار راحت و لذت بخش خواهد بود.مطمئن باشید نگرش شما در این مرحله از طرز صحبت کردن شما،رفتار شما و حتی نگاه شما منتقل خواهد شد.

:Follow زمان

از هنگام گفتن سه جمله شروع و تا وقتی ادامه پیدا می کند که خرید انجام شود و بعد از آن به نحوی دیگر ادامه میابد.

سه جمله باید خیلی ساده و صمیمی و در عین حال با تمام اعتقاد و جدیت بیان گردد و به همان یک بار گفتن اکتفا نشود و در ادامه کار دلایل شما باید یادآوری و تشریح شود و نکته بسیار مهمی که خیلی از دوستان رعایت نمی کنند این است که به هیچ عنوان حق ندارید پیش داوری کنیدکه دوست شما ورودی است! خیلی واضح است که دوست شما وقتی وارد شده است که برگه خرید را به دست او داده اید و به او تبریک گفته اید. مؤثرترین زمان فالو نزدیک ترین زمان بعد از مشاوره  است و تا حداکثر 24 ساعت بعد ، شما باید اولین جلسه فالو را انجام داده باشید. وظیفه بسیار شما بعد ازجلسه مشاوره آن است که بسته به فهم دوست شما از مطالب عنوان شده در مشاوره حداقل به مدت 15 دقیقه بعد از مشاوره  باید خش های مختلف سایت را به دوستتان نشان دهید تا اطلاعات داده شده در مشاوره را لمس کند که به این کار" فالو بعد از مشاوره " گفته می شود که اهمیت بسیار زیادی دارد.

: Death time

شما باید در فالو یک برنامه ریزی زمانی داشته باشید و حد اکثر زمان برای پیگیری از دوستتان را با

بالاسری تعیین کنید و به هیچ عنوان نباید این حداکثر زمان را به دوستتان بگویید.

:Follow مکان

متاسفانه اکثر دوستان به این نکته توجهی ندارند که اهمیت مکانی که فالو باید در آن انجام شود کمتر از مکان معرفی کار نیست.مکان فالو باید جایی باشد که شما و دوستتان در آنجا تمرکز داشته باشید، دوست شما بدون هیچ مزاحمتی به حرفهای شما گوش کند، مثلا محل کار دوست شما مکان بسیار نامناسبی برای فالو است. زیرا علاوه بر اینکه شما به وی تسلط ندارید، به بهانه کار به حرف های شما بی توجهی می کند. یکی از بهترین مکانها برای فالو دفاتر کاری پالینور است زیرا خیلی از افراد بالاسری شما در آنجا حضور دارند و در صورت لزوم به شما کمک می کنند. شما به دوستتان تسلط دارید و خیلی از ابزارهای پیگیری مثل کامپیوتر و ... در دسترس شماست.

*  مهمترین عمل در فالو این است که تأثیر گذار باشید نه تأثیر پذیر!
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
خانه عطر ایران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از کیفیت محصولات عطر پارمیدا راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 230
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 89
  • بازدید ماه : 198
  • بازدید سال : 1,138
  • بازدید کلی : 312,942