loading...
خــانــه عــطــر ایـــــــــــران
مهندس علم بيگي بازدید : 374 پنجشنبه 28 آذر 1392 نظرات (0)




برند محبوب لاگوست پس از ارائه همزمان 4 محصول با نام L.12.12 در رنگ‌های آبی ، قرمز ، سبز و سفید در سال 2011، این بار پس از دوسال و در سال 2013 نسخه جدیدی از این سری با نام L.12.12. Noir به علاقه‌مندان ارائه کرده است. این محصول که با رنگ مشکی و ظاهری مشابه با اسلاف خود روانه بازار شده، در دسته ادکلن‌های شکلاتی قرار می‌گیرد و بوی شکلات و هندوانه در آن جلوه دارد


رایحه       :  ملایم و شیرین

اسانسها  :  هندوانه

ریحان و استوخدوس

کشمران ، کومارین ، شکلات ، نعناع هندی



مهندس علم بيگي بازدید : 538 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)



سی اچ سوبلیم محصول سال 2013 کارولینا هررا اولین ادکلن الهام گرفته شده از ادکلن سی اچ زنانه است که در سال 2007 تولید شده بود. سی اچ سوبلیم در نسخه پرفیوم و ظاهری شکیل و دوست داشتنی روانه بازار شده و در مورد رایحه آن صحبت‌های زیادی شده است. برخی معتقدند رایحه آن بهبود یافته رایحه ادکلن معروف ایفوریا است با این تفاوت که بخش چوبی آن حذف شده و ادکلن زنانه تر شده است. برخی آن را اصلاح شده ادکلن سی اچ  می‌دانند که بخش ادویه‌ای آن برجسته‌تر شده است. و برخی دیگر رایحه پایه آن را به ادکلن مطرح آیدیل از شرکت گرلن نسبت می‌دهند.

در مجموع هر چه که هست نشان می‌دهد این ادکلن زیبا رایحه‌ای دوست داشتنی و جذاب داشته و می‌تواند مورد پسند خانم‌های جوان قرار بگیرد.


رایحه      :     ملایم و شیرین


اسانسها : ترنج ،گل ساعت

                                   ارکیده ، رز

عنبر سائل ، چرم ، نعناع هندی

               


www.Gteam.ir



                   
     

مهندس علم بيگي بازدید : 355 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)



خانواده آلور هوم از برند معروف و مشهور و سلطنتی چنل اولین محصول خود را در سال 1999 وارد بازار کرد و اینبار و در سال 2012 یکی دیگر از نسخه های سری عطرهای آلور هوم به نام اکسترم را روانه بازار جهان کرد تا به همگان ثابت کند با گذشت زمان هیچ چیز تغییر نمیکند و کیفیت و ماندگاری و محبوبیت به همان اندازه جای رشد و شکوفایی روزافزون را برای این برند با تولید عطرهای جدیدتر و ماندگارتر و با پخش بوی بالاتر و بهتر به ارمغان خواهد آورد.

این محصول عالی و بسیار ماندگار توسط عطرساز مطرح برندهای نامی یعنی Jacques Polge تولید و معرفی شد.



رایحه      :       خنک و تلخ


اسانسها : سرو ،نارنگی ، نعنا ، سالویا

فلفل               

  سدر ، مشک ، چوب صندل سفید ،دانه توکا              

www.Gteam.ir


مهندس علم بيگي بازدید : 410 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)




روح یونان باستان و قرون وسطی را به خوبی می‌توان در این عطر مشاهده کرد و رایحه مرکبات بسیار تازه در ابتدا و درختان جنگلی در ادامه آن و از اینها جالبتر ترکیب سرد و گرم در کنار همدیگر برای هر فردی تداعی کننده زیباترین خاطره‌ها خواهد بود.



اروس در سال 2012 توسط ورساچه معرفی شد و رایحه‌ای از گیاهان معطر را با خود به ارمغان آورد. اروس با ماندگاری و پخش بوی خوب خود توانسته ادکلنی چهارفصل و قابل اعتماد را از خود نمایان کند. بسیاری این کار را با آلور هوم اسپورت اکستریم محصول جدید شنل مقایسه می‌کنند و رایحه آن را یادآور کار موفق شنل می‌دانند.




رایحه      :      ملایم و شیرین


اسانسها : سیب ، لیمو ، نعنا

عمبرتون ، شمعدانی ، دانه توکا               

سدر ، خزه درخت بلوط ، وانیل ،خس خس              





 

www.Gteam.ir




مهندس علم بيگي بازدید : 282 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)



داون تاون ادکلنی دیگر از برند پرکار کالوین کلین است که در سال 2013 روانه بازارها شد. طراحان داون تاون اعلام کرده‌اند که هدفشان ارائه محصولی است که بتواند محبوبیت ایفوریا را دوباره تکرار کند. داون تاون رایحه‌ای مرکباتی و گلی دارد و باید دید آیا می‌تواند موفقیت‌های ایفوریا را تکرار نماید؟



رایحه      :   ملایم و شیرین
 


اسانسها :  ترنج ، لیمو ، گل بهار نارنج ، گلابی ،آلو

 روناسیان ، فلفل صورتی ، برگ بنفشه                

                سدر ، بخور ، مشک ، خس خس         

www.Gteam.ir


      


مهندس علم بيگي بازدید : 288 شنبه 16 آذر 1392 نظرات (0)






پس از آنکه ادکلن‌هایی همچون عود وود از برند تام فورد و ام 7 عود ابسولوت ازایوسن لورن بر مبنای رایحه عود تولید شده و با استقبال خوبی مواجه شدند، شرکت ورساچه نیز پا در این عرصه گذاشت و ورساچه پورهوم عود نویر را در سال 2013 به جهانیان معرفی کرد. ظاهر نام آشنای این ادکلن در همان نگاه اول تمام ذهن‌ها را به یاد ادکلن محبوب ورساچه پور هم می‌اندازد. شیشه‌ای کاملا مشابه با این تفاوت که رنگ مشکی تمام آن را فرا گرفته است.


همانطور که از نام این محصول پیداست با رایحه‌ای مبتنی بر عود مواجه هستیم که ادویه‌جات معطر و در مرتبه بعدی رایحه چرم و چوب‌های جنگلی آن را تکمیل کرده اند.


رایحه : گرم و تند


اسانها : عود ، چرم ، ادویه جات تند ، چوبهای جنگلی

        عود ، چرم ، ادویه جات تند ، چوبهای جنگلی            

    عود ، چرم ، ادویه جات تند ، چوبهای جنگلی           


www.Gteam.ir





مهندس علم بيگي بازدید : 286 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)







وقتی یک ادکلن موفق باشد، شرکت سازنده سعی می کند در سال‌های بعدی نسخه‌هایی با نام و شکل ظاهری مشابه با آن تولید کند تا به این صورت فروش خود را تضمین کند. اما تا چه زمانی؟ آری، وقتی آن ادکلن نامش آرمانی کد باشد نسخه های بعدی دیگر پایان پذیر نیستند. 


آرمانی کد لونا شاید 18 امین نسخه از ادکلن آرمانی کد است که در سال 2012 توسط جیور جیو آرمانی معرفی شد. لونا کاری موفق بوده و به خوبی توانسته رایحه ای نو و قابل قبول از خود ارائه نماید. نام این ادکلن زیبا و باوقار به معنای قمر یا ماه است و رایحه مرکباتی و وانیلی اش یادآور نسخه اولیه یعنی آرمانی کد پرفیوم است.





رایحه :  ملایم و شیرین


اسانسها :  ترنج ، پوست پرتقال  ،گلابی ، حبه غلات

  لاله عباسی ، شکوفه پرتقال ، گل اوسمانتوس                

  سدر ، چرم ،دانه توکا ، وانیل               

www.Gteam.ir







مهندس علم بيگي بازدید : 282 سه شنبه 12 آذر 1392 نظرات (0)





رایحه ای عجیب، به یاد ماندنی و کاملا متفاوت از برند ایوسنت لوران که اینبار با عناصری کاملا جاودانه و بسیار کارآمد توانست پدیدآورنده عطری بسیار خاص و چالش برانگیز برای آقایان سخت پسند و سلیقه های هنرمندانه باشد. 

این محصول استثنائی و بسیار بسیار ماندگار در سال 2011 طراحی و به ثبت رسید و اوایل سال 2012 وارد بازارهای جهانی شد.


رایحه : ملایم و تلخ


اسانسها : نارنگی

              نعناع هندی

             عود ، درخت مر ، لادن

www.Gteam.ir





مهندس علم بيگي بازدید : 261 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)


این عطر از برند دوست داشتنی و محبوب کنزو در اواخر سال 2011 وارد بازارهای جهانی شد ولی در اوایل سال 2013 وارد بازار ایران شد.

و با استقبال قابل توجهی از دوست داران این برند قرار گرفت.
رایحه ای خاص، ماندگاری قابل توجه ، پخش بوی مدیریت شده و شیرینی کاملا معتدل و دوست داشتنی از مزیت های این عطر است که آنرا از دیگر محصولات برند کنزو مستثنی کرده است.
اگر دنبال محصولی با رایحه ای بسیار ملایم و دوست داشتنی و کاملا معتدل و بسیار خاص از برند کنزو هستید کافیست این عطر را تست کنید تا با جهانی تازه از عطر آشنا شوید.



رایحه : ملایم و شیرین


اسانسها : شکوفه پرتغال ، فلفل صورتی

  آفتاب پرست ، بخور ، رز               

      سدر ، مشک ،وانیل              

       


مهندس علم بيگي بازدید : 548 شنبه 09 آذر 1392 نظرات (0)

Chanel N°5



این عطر معروف ، نمادی از خوش سلیقگی است و یکی از پرفروش ترین عطرهای دنیاست . Coco Chanel از Ernest Beaux خواست تا عطری طراحی کند که همچون یک زن ، خوشبو باشد . این محصول حاصل ترکیبی بسیار پیچیده است که به هیچ یک از اجزا اجازه نمی دهد که از هم جدا شوند . ترکیبی که به راستی پاسخ درخواست Chanel بود . عطری که بویی شبیه رز یا زنبق وحشی ندارد ، بوی آن شبیه هیچ چیز نیست جز ترکیبی از چند رایحه خوش . N5 به خاطر استفاده خیلی از آدمهای مشهور ، معروف شد که یکی از آنها Marilyn Monroe بود . نام این عطر همواره یادآور نام " Marilyn " است چون او در یکی از مصاحبه هایش در سال 1954 گفت : من هر شب قبل از خواب چند قطره از Chanel N5 استفاده می کنم . Ernest Beaux دو سری عطر را به عنوان نمونه طراحی کرد : شماره های 5- 1 و 24-20 و از Coco خواست تا یکی از آنها را انتخاب کند و خانم Chanel هم نمونة شماره 5 را انتخاب کرد و به همین علت نام این عطر ، N5 شد . Chanel هم بر طبق یک اعتقاد خرافی ، از این عطر در پنجمین روز از پنجمین ماه سال 1921 رونمایی کرد . E.Beaux برای اولین بار ، از ترکیبات شیمیایی برای طراحی این ادکلن استفاده کرد . در این فرمول آلدهیدها با رایحه های رز و یاسمن ترکیب شدند . گفته می شود زمانیکه E.Beaux به قطب شمال رفته بود ، بویی شبیه این عطر را در نیمه شب از آب دریاچه استشمام کرد و بوی خاص دریاچه ها و رودخانه های یخ زده به قدری او را مجذوب کرده بود که تصمیم به ساخت عطری با بویی مشابه آنچه در قطب شمال به مشامش رسیده بود ، گرفت . داستان دیگری در مورد ساخت این عطر وجود دارد و آن این است که گفته می شود دستیار Ernest اشتباهاً مقدار زیادی آلدهید به فرمول عطر اضافه کرده است . شکل شیشة اولیة N5 بسیار ساده و به شکل مثلث بود و سر آن یادآور Vendome در پاریس است که توسط خود Chanel طراحی شده بود .




رایحه : گرم و شيرين


فصل: ماه های سرد سال 

www.Gteam.ir



تعداد صفحات : 9

درباره ما
خانه عطر ایران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از کیفیت محصولات عطر پارمیدا راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 230
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 89
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 97
  • بازدید ماه : 399
  • بازدید سال : 925
  • بازدید کلی : 312,729