loading...
خــانــه عــطــر ایـــــــــــران
مهندس علم بيگي بازدید : 373 پنجشنبه 28 آذر 1392 نظرات (0)




برند محبوب لاگوست پس از ارائه همزمان 4 محصول با نام L.12.12 در رنگ‌های آبی ، قرمز ، سبز و سفید در سال 2011، این بار پس از دوسال و در سال 2013 نسخه جدیدی از این سری با نام L.12.12. Noir به علاقه‌مندان ارائه کرده است. این محصول که با رنگ مشکی و ظاهری مشابه با اسلاف خود روانه بازار شده، در دسته ادکلن‌های شکلاتی قرار می‌گیرد و بوی شکلات و هندوانه در آن جلوه دارد


رایحه       :  ملایم و شیرین

اسانسها  :  هندوانه

ریحان و استوخدوس

کشمران ، کومارین ، شکلات ، نعناع هندی



مهندس علم بيگي بازدید : 537 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)



سی اچ سوبلیم محصول سال 2013 کارولینا هررا اولین ادکلن الهام گرفته شده از ادکلن سی اچ زنانه است که در سال 2007 تولید شده بود. سی اچ سوبلیم در نسخه پرفیوم و ظاهری شکیل و دوست داشتنی روانه بازار شده و در مورد رایحه آن صحبت‌های زیادی شده است. برخی معتقدند رایحه آن بهبود یافته رایحه ادکلن معروف ایفوریا است با این تفاوت که بخش چوبی آن حذف شده و ادکلن زنانه تر شده است. برخی آن را اصلاح شده ادکلن سی اچ  می‌دانند که بخش ادویه‌ای آن برجسته‌تر شده است. و برخی دیگر رایحه پایه آن را به ادکلن مطرح آیدیل از شرکت گرلن نسبت می‌دهند.

در مجموع هر چه که هست نشان می‌دهد این ادکلن زیبا رایحه‌ای دوست داشتنی و جذاب داشته و می‌تواند مورد پسند خانم‌های جوان قرار بگیرد.


رایحه      :     ملایم و شیرین


اسانسها : ترنج ،گل ساعت

                                   ارکیده ، رز

عنبر سائل ، چرم ، نعناع هندی

               


www.Gteam.ir



                   
     

مهندس علم بيگي بازدید : 574 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)


به طور کلی در تعریف عطر میتوان گفت که عطر مجموعه ای از مواد خوشبو کننده بعلاوه یک حلال مناسب است


اجزای اصلی یک عطر را :

۱) حلال یا حامل از حلالهای جدید و پرکار امروزی برای نگهداری مواد معطر مخلوط اتیل الکل بسیار خالص به همراه مقدار کم یا زیاد آب است . میزان آب بر طبق انحلال پذیری روغنهای مورد استفاده تعیین میشود . حلال مذکور بدلیل فراریت بالایی که دارد پخش بویی را که حمل میکند آسان میسازد و ضمن آنکه تاثیر سویی هم بر پوست و همچنین واکنش خاصی با مواد حل شونده ندارد . اما قبل از هر چیز باید بوی الکل از بین برود که برای اینکار از مواد برطرف کننده بو یا پیش تثبیت کننده استفاده میشود از موادی که چنین کاری را انجام میدهند میتوان به صمغ بنزویین و یا دیگر تثبیت کننده های رزینی اشاره کرد که این مواد به الکل اضافه میشوند و بعد از مدت یک یا دو هفته الکل تقریبا بی بو بدست می آید ، بوی خام طبیعی آن با رزین خنثی میشود .

تثبیت کننده ها : به طور کلی در یک محلول حاوی مواد معطر و فرار ، جزیی که فراریت بالاتری دارد اول تبخیر میشود ، و از آنجایی که مجموعه مواد مختلف ایجاد بوی معطر میکنند باید بر این اشکال غلبه کرد برای همین از یک تثبیت کننده استفاده میکنند ، ماده ایکه فراریت پایین تر از روغنهای عطری دارند و سرعت تبخیر اجزای تشکیل دهنده و معطر را کند و یکسان میکنند .

● از انواع تثبیت کننده ها میتوان به:

۱) ترشحات حیوانی نظیر مشک و عنبر و …
۲) محصولات رزینی که بر اثر آسیب دیدگی و یا بطور طبیعی از گیاهان خاصی ترشح میشوند مانند:بنزویین و صمغ یا ترپنها
۳) روغنهای اسانسی که هم بوی خوش و هم نقطه جوش بالاتر از حد متعارف {۲۸۵-۲۹۰درجه سلسیوس}دارند مانند مرموک و صندل و ….
۴) مواد تثبیت کننده سنتزی : برخی از استرهای نسبتا بی بو با نقطه جوش بالا مانند گیسریل دی استات نقطه جوش ۲۵۹درجه سلسیوس و اتیل فتالات با نقطه جوش ۲۹۵ درجه بنزیل بنزوات با نقطه جوش ۳۲۳ درجه سلسیوس و همچنین مواد که بوی خاصی دارند و پس از اضافه شدن به مجموعه مواد معطر بوی خود را منتقل میکنند مانند : آمیل بنزوات ، استوفنون، استرهای الکلی سینامیک ، استر های اسیدی سینامیک و….

● به طور کلی مواد خوشبوی موجود در عطرها به موارد زیر تقسیم میشوند :

۱) روغن اسانسی
۲) مواد مستقل
۳) مواد شیمیایی سنتزی یا نیم سنتزی روغنهای اسانسی :
در حقیقت از نوع روغنهای خوشبوی فرار با منشاء گیاهی هستند .
البته باید میان روغنهای بدست آمده از عطرگیری با روغنهای جاذب یا استخراج توسط حلال و روغنهای اسانسی بازیابی شده توسط تقطیر تفاوت قایل شد . در روغنهای حاصل از تقطیر ممکن است اجزای سازنده غیر فرار و اجزایی که بدلیل تقطیر از بین رفته اند را نداشته باشد ، به طور کلی میشود گفت در عمل تقطیر ما قسمتی از مواد مورد نیاز مان را از دست میدهیم بعنوان مثال : گل محمدی که فنیل الکل در بخش آبی محصول تقطیر از بین میرود و یا عصاره بهار نارنج که روغن تقطیر شده بخش بسیار کوچکی از متیل آنترانیلات است در حالی که روغن استخراج شده ممکن است حدود یک ششم این جزء سازنده را داشته باشد . روغنهای اسانسی در اصل در آب نامحلول و در حلالهای آبی محلول هستند ، همانطور که در مورد گلاب و عصاره بهار نارنج دیده میشود مقدار کافی روغن ممکن است در آب حل شود و بوی تندی به محلول بدهند . این روغنهای به قدر کافی فرار هستند که در بیشتر مواد هنگام تقطیر تغییر نمیکنند و همچنین با بخار آب فرار هستند و رنگشان از بی رنگ تا زرد یا قهوه ای است یک روغن اسانسی معمولا مخلوطی از ترکیبات است .

● ترکیباتی را که در روغنهای اسانسی بوجود میآیند میتوان بصورت زیر دسته بندی کرد :

▪ استرها : عمدتا بنزوییک ؛استیک ؛ سالسیلیک ؛ و سینامیک اسیدها . الکلها : منتول و بورنیول و.. .
آلدهیدها : بنزآلدهید ؛ سینامالدهید ؛ سیترال ، اسیدها : بنزوییک ؛ سینامیک ؛ ایزووالریک در حالت آزاد . فنولها: تیمول ؛ اوژنول ، کارواکرول . کتونها : کارون ؛ منتون؛ ایرون ؛کامفور و…
لاکتونها: کومارین و..
ترپنها : کامفیین ؛ پینن ؛ لیمونن؛ سدرین ؛ فلاندرین وهیدروکربنها : سیمین ؛ استیرن ؛ فنیل اتیلن در گیاهان زنده روغنهای اسانسی احتمالا در متابولیسم یا حفاظت در برابر دشمن دخالت دارند ،
هر بخش از گیاهان یا تمام بخشها ممکن است حاوی روغن باشند ،
روغنهای اسانسی در غنچه ها ؛ گلها ؛ برگها ؛ پوست ؛ ساقه ؛ میوه ؛ تخمها ؛ چوب ؛ریشه ها و ساقه های زیر زمینی و در برخی از درختان در ترشح صمغ روغنی یافت میشود .

روغنهای فرار را میتوان از گیاهان با روشهای گوناگونی بدست آورد که عبارتند از :

فشردن ؛
تقطیر ؛
استخراج با حلالهای فرار ؛
روغن های جاذب و خیساندن ،

لازم به ذکر است که استخراج با حلالهای فرار یک روش جدید است که میتواند جایگزین روشهای دیگر شود اما از تقطیر گرانتر است ،
بیشتر روغنها معمولا بوسیله تقطیر با بخار آب بدست می آیند.

اما در برخی از روغنها دما اثر معکوسی دارد مثل روغن مرکبات که با فشردن پوست آنها روی اسفنج بدست میآیند، روغنی که به اسفنج منتقل میشود در مراحل بعدی با فشردن اسفنج جمع می گردد .
در برخی ازگلها بوسیله تقطیر روغنی بدست نمی آید یا روغن آنها در اثر تقطیر تخریب میشود برای همین از روشهای دیگری استفاده میشود .

▪ تقطیر با بخار آب: گلها و گیاهان دارای برگ باریک داخل دستگاه تقطیر ریخته میشوند ، برگها وریشه های آبدار و ساقه های کوچکتر باید به ذرات کوچکی تبدیل شوند ؛ مواد خشک پودر میشوند ؛ چوبها و ریشه های سفت به قطعات کوچکی خرد میشوند ؛ انگور در حالت طبیعی به دستگاه خورانده میشود چون گرمای تقطیر به سرعت فشار کافی برای شکافتن پوسته بیرونی آنها فراهم میکند ، تقطیر معمولا در فشار جو انجام میشود مگر اینکه اجزای روغن هیدرولیز شوند در آن صورت بهتر است که در خلا انجام شود ، در بیشتر موارد تقطیر به روش سنتی انجام میشود ، مانند گلاب گیری که البته کارایی این روشها پایین است و روغن با مواد دیگری همانند آکرولیین ؛ تری متیل آمین و مواد کرزوت آلوده میشود .

روش هم بدین صورت است که از بشکه های روغن یا دیگهای مسی مجهز به لوله های چگالنده هستند. که از میان حمام آبی میگذرند .
مواد و آب به درون دستگاه تقطیر ریخته میشود و یک آتش مستقیم از موادی که از تقطیر پیش برجا مانده در زیر دستگاه روشن میشود .
بدین ترتیب با عمل تقطیر روغن گیری انجام میشود. 

۲) مواد تثبیت کننده
۳) عناصر خوشبو
تشکیل میدهند .

مهندس علم بيگي بازدید : 355 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)



خانواده آلور هوم از برند معروف و مشهور و سلطنتی چنل اولین محصول خود را در سال 1999 وارد بازار کرد و اینبار و در سال 2012 یکی دیگر از نسخه های سری عطرهای آلور هوم به نام اکسترم را روانه بازار جهان کرد تا به همگان ثابت کند با گذشت زمان هیچ چیز تغییر نمیکند و کیفیت و ماندگاری و محبوبیت به همان اندازه جای رشد و شکوفایی روزافزون را برای این برند با تولید عطرهای جدیدتر و ماندگارتر و با پخش بوی بالاتر و بهتر به ارمغان خواهد آورد.

این محصول عالی و بسیار ماندگار توسط عطرساز مطرح برندهای نامی یعنی Jacques Polge تولید و معرفی شد.



رایحه      :       خنک و تلخ


اسانسها : سرو ،نارنگی ، نعنا ، سالویا

فلفل               

  سدر ، مشک ، چوب صندل سفید ،دانه توکا              

www.Gteam.ir


مهندس علم بيگي بازدید : 427 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)
ابزارهای صنعتگران عطر و ادکلن برای ارسال پیام یک عطر چیست ؟
رایحه
مهمترین ابزار القایی صنعتگران عطر و ادکن برای ارسال پیام ، رایحه عطرش می باشد . فرض کنید قصد صنعت گر عطر و ادکلن از طراحی عطرش ، القای یک بوی خنک و اقیانوسی باشد . مثل بولگاری آکوا . این نوع عطر که برای جوانان ، حالتی اسپرت و روزهای گرم سال طراحی می گردد ، حس خنکی را به بوینده منتقل می نماید . پس پیام این عطر ، ایجاد حس اقیانوسی ، آبی و خنک بوده که با استفاده از مواد اولیه معطر خاصی که بوی آب ، اقیانوس ، ازن و . . . می دهد در عطر به دست می آید .

ظرف عطر
طراحی ظرف عطر می تواند به صنعتگر عطر و ادکن در ارسال پیامش کمک نماید .

برگردیم به همان مثال بالا . صنعتگر عطر و ادکن می خواهد یک حس اقیانوسی را منتقل کند . ظرف عطر می بایست چگونه باشد که این حس منتقل شود ؟ عنصری از دریا خوب است ؟ چه عنصری ؟ صدف . به این دلیل می بینیم ظرف بولگاری آکوا شبیه به صدف هست . یا عطرهایی که بوی چوب می دهند از چوب در ظرفشان استفاده می کنند . یا آن هایی که بوی چرم می دهند ، از چرم طبیعی در ظرف شان بهره می برند .

رنگ عطر و بسته
رنگ عطر آکواتیک می تواند آبی یا سبز جلبکی ( رنگ اقیانوس از بالا در بعضی از قسمت ها آبی و در برخی دیگر سبز جلبکی می باشد ) باشد که بتواند به ارسال پیام صنعتگر عطر و ادکن ( رایحه ی اقیانوس ) کمک کند . در بولگاری آکوا سبز جلبکی انتخاب شده است . همچنین رنگ بسته بندی نیز به همین شکل .

رنگ قرمز برای عطرهای سنگین و تلخ
رنگ زرد در عطرهای شرقی برای ایجاد حس گرم یادآور نور زرد خورشید
رنگ صورتی در برخی از عطرهای گل بو یادآور رز صورتی و . . .

بسته بندی
نوع بسته بندی نیز می تواند به ایجاد حس خاصی در مشتری کمک نماید . شما با نگاه کردن به تفاوت بین طراحی بسته بندی می توانید به این مهم پی ببرید . مثلا برخی عطرها در گونی بسته بندی می شوند تا بوی کتان را منتقل کنند . عطر سیگار در قوطی شبیه به قوطی سیگار و هم رنگ سیگار بسته بندی می گردد .
مهندس علم بيگي بازدید : 409 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)




روح یونان باستان و قرون وسطی را به خوبی می‌توان در این عطر مشاهده کرد و رایحه مرکبات بسیار تازه در ابتدا و درختان جنگلی در ادامه آن و از اینها جالبتر ترکیب سرد و گرم در کنار همدیگر برای هر فردی تداعی کننده زیباترین خاطره‌ها خواهد بود.



اروس در سال 2012 توسط ورساچه معرفی شد و رایحه‌ای از گیاهان معطر را با خود به ارمغان آورد. اروس با ماندگاری و پخش بوی خوب خود توانسته ادکلنی چهارفصل و قابل اعتماد را از خود نمایان کند. بسیاری این کار را با آلور هوم اسپورت اکستریم محصول جدید شنل مقایسه می‌کنند و رایحه آن را یادآور کار موفق شنل می‌دانند.




رایحه      :      ملایم و شیرین


اسانسها : سیب ، لیمو ، نعنا

عمبرتون ، شمعدانی ، دانه توکا               

سدر ، خزه درخت بلوط ، وانیل ،خس خس              





 

www.Gteam.ir




مهندس علم بيگي بازدید : 488 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)


در طول تاریخ ساخت و طراحی عطر ، رایحه های بسیاری به دست استادان بزرگ این صنعت شکل گرفته اند . عطرهایی در رنگ ها و اشکال مختلف ، با تبلیغاتی پر شور و پر غوغا عطرهایی گرم و سرد ، خشن یا لطیف و . . . با این حال و تا به امروز ، گذر زمان و تاریخ این حرفه ، عطرها را به دو گروه تقسیم کرده است ، آنهایی که به سرعت به اوج می رسند و به سرعت از یادها فراموش می شوند ، و آنهایی که به تدریج جای خود را باز می کنند و همواره ماندگار می شوند !

چرا بعضی عطرها در یادها می مانند ؟
در طراحی عطرها نیز سیاست های خاصی اعمال می شود . تولیدات همواره بر اساس یک تفکر و ایده خلاق شکل نمی گیرند و کارها همواره  تک و ماندگار نیستند .  بسیار اتفاق افتاده که در برهه خاصی از زمان تولیدات کمپانی های متفاوت بسیار به هم شبیه بوده اند ، اما علت چیست ؟

عطرها از ترکیبات و مواد خام بسیاری ساخته می شوند که توسط کمپانی ها جهت تهیه اسانس به صورت عمده خریداری می شوند . هنگامی که یک ماده اولیه به میزان زیادی وجود داشته باشد از آنجایی که قیمت آن کاهش می یابد ،
بسیاری از سازندگان مایل به خریداری آن می شوند . نتیجه این است که در آن سال عطرهای تولید شده با آن رایحه بسیار زیاد شده و به گونه ای " مد عطر " سال می شوند و از رایحه ای خلاقانه و منحصر به فرد اثری نخواهد بود !

اما مدها همان طور که به سرعت جای خود را باز می کنند به سرعت در تاریخ محو می شوند . 

در مقابل این گروه ، دسته دیگری از عطرها قرار دارد که تفکری خلاق و به دور از پس زمینه ای تجاری در پشت آنها قرار دارد . عطرهایی که نه بر اساس مد ، و نه مواد خام فراوان شده در بازار طراحی می شوند !  این دسته اغلب عطرهایی خاص ، تک ، غیر مشابه بوده اند ! شنل نامبر فایو ، آزارو پور هوم و . . . از عطرهای انقلابی دوران تولید خود بوده اند و به همین دلیل تا به امروز ماندگار شده اند

عطرهایی که در تاریخ همواره زنده خواهند ماند . . .

در ادامه لیست کوتاهی از عطرهای موفق تاریخ آورده می شود ، به دلیل تعدد فراوان ، مدل های کمی قرار داده شده اند .

 Alien By Mugler For Women
Cinema By YSL For Women 
Jazz By YSL For Men 
Fahrenheit By Dior For Men
Pleasure By Estee Lauder For Women

Gucci Eau Ee Parfume For Women
Bvlgari BLV Men
Ange ou Etrange Givenchy For Women
Photo Lagerfeld For Men
Eternity By CK For Men
Bvlgari AQVA For Men
La Nuit de L`homme By YSL For Men
Pino Silvestre For Men
Jadore By Dior For Women
CK One By CK For Men and Women
Coco Modemoiselle By Chanel For Women
Chic By Herrera For Men
Pour Un Homme For Men
مهندس علم بيگي بازدید : 465 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)


توصيه‌ ای به افرادی که در شرف ازدواج هستند . فراموش نکنيد که روز عروسي بايد بيشتر از هميشه شيک باشيد و هيچ چيزی بهتر از يک عطر نمی تواند احساسات شما را در آن روز معرفی کند .

البته می توانيد از عطری کلاسيک با رايحه‌ ای کاملا آشکار استفاده کنيد مثل عطرهای Vera Wang ، او کسي است که امور مربوط به عروسی افراد مشهوری مثل لوپز ، شارون ، ماريا کری ، جسيکا و . . . را انجام داده است .

البته از آن جا که خريد لباس عروس های او در کشور ما امکان پذير نيست ، می توانيد از عطرهای ساخته وی استفاده کنيد . عطر Sheer Veil او برای افرادی با احساسات لطيف و ملايم بسيار مناسب است . همچنين اگر مي‌خواهيد مثل يک شاهزاده خانم به نظر برسيد می توانيد از عطر Princess ساخته Vera Wang استفاده کنيد . عطری شيرين با رايحه خاص وانيلي‌ اش که تناسب کاملي با لباس سفيد عروسی شما دارد .

حتی داماد هم می تواند از عطر Vera Wang for Men ( گرم و ادويه‌ ای مثل ساير عطرهای مردانه ) استفاده کند . حتی می توانيد پيام عشقی تان را به صورت پنهان و فقط با استفاده از يک عطر به همسرتان ابلاغ کنيد . عطرهایی مثل Anick Goutal ce Soir ou Jamais يا Calvin Klein Eternity و Amarige by Givenchy . براي به ياد آوردن خاطرات خوش که با هم داشته‌ ايد می توانيد از عطر Emporio Armani White for Her استفاده کنيد . نسخه مردانه اين عطر هم Emporio Armani White for Him نام دارد و اين ترکيب براي روز عروسي زماني کامل مي‌شود که داماد علاوه بر استفاده از اين عطر ، کت و شلوار پوشيده و با ماشين سفيد ، عروسش را همراهي کند .

با مطرح شدن کلمه‌ي "عروس" ناخود آگاه رنگ سفيد در ذهن همه ما مجسم مي‌ شود . جالب است بدانيد عطر هایی با رايحه گل های سفيد نيز توليد شده‌اند . مثل عطرهای Cacharel AmorAmor Eau Fraiche و Marc Jacobs gardenia که گل سفيد مورد استفاده در اين عطرها گل ياسمن است و همچنين عطر Organza Givenchy که دارای رايحه سه گل سفيد ياس ، گل مريم و ياسمن است .

يکی از بهترين عطرهای مردانه مخصوص روز عروسی Aramis Always For Him نام دارد . آقايان با استفاده از عطر Ck In2u می توانند در روز عروسی عشق و علاقه خود را به همسرشان ابراز کنند . اين عطر پيام خاصی را منتقل می کند . اينکه داماد چقدر عاشق عروسش است ، استفاده از نت‌ های گرم دانه کاکائو و فلفل فرنگی شيرين حس گرمای عشق را منتقل می کند . آقايان با عطر Clinique Happy for Him می توانند خاص بودن روز عروسی را نشان دهند . بعد از اينکه مراسم ازدواج به پايان رسيد و شما دو پرنده عاشق رهسپار ماه عسل خودتان مي‌ شويد ، می توانيد از عطرهای مناسب اين لحظات استفاده کنيد . خانم‌ ها با عطر Vivienne Westwood Boudoir می توانند کاملا توجه همسرشان را به خود جلب کنند يا حتی عطر Agent Provocateur مسلما ديوانه‌ وار همسرتان را شيفته شما خواهد کرد . اين عطر ترکيب است از زعفران ، ياسمن و خس‌خس.

عطر Verry Irresistible for Men نيز مناسب آقايان در دوران ماه عسل است که توسط برند Givenchy عرضه شده است . يکی ديگر از عطرهای مردانه مناسب اين دوران L’Artisan Parfumeur Mechant Loup نام دارد . اين عطر به واسطه نت‌ های چوب صندل ، صمغ مرمکی و فندق رايحه بی نظيری برای ابراز علاقه است . با اين حال هر عطری که خودتان برای اين دوران انتخاب می کنيد حتما بايد بيانگر احساسات شما باشد فراموش نکنيد که عطر خاصی را انتخاب کنيد .
مهندس علم بيگي بازدید : 282 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)



داون تاون ادکلنی دیگر از برند پرکار کالوین کلین است که در سال 2013 روانه بازارها شد. طراحان داون تاون اعلام کرده‌اند که هدفشان ارائه محصولی است که بتواند محبوبیت ایفوریا را دوباره تکرار کند. داون تاون رایحه‌ای مرکباتی و گلی دارد و باید دید آیا می‌تواند موفقیت‌های ایفوریا را تکرار نماید؟



رایحه      :   ملایم و شیرین
 


اسانسها :  ترنج ، لیمو ، گل بهار نارنج ، گلابی ،آلو

 روناسیان ، فلفل صورتی ، برگ بنفشه                

                سدر ، بخور ، مشک ، خس خس         

www.Gteam.ir


      


مهندس علم بيگي بازدید : 288 شنبه 16 آذر 1392 نظرات (0)






پس از آنکه ادکلن‌هایی همچون عود وود از برند تام فورد و ام 7 عود ابسولوت ازایوسن لورن بر مبنای رایحه عود تولید شده و با استقبال خوبی مواجه شدند، شرکت ورساچه نیز پا در این عرصه گذاشت و ورساچه پورهوم عود نویر را در سال 2013 به جهانیان معرفی کرد. ظاهر نام آشنای این ادکلن در همان نگاه اول تمام ذهن‌ها را به یاد ادکلن محبوب ورساچه پور هم می‌اندازد. شیشه‌ای کاملا مشابه با این تفاوت که رنگ مشکی تمام آن را فرا گرفته است.


همانطور که از نام این محصول پیداست با رایحه‌ای مبتنی بر عود مواجه هستیم که ادویه‌جات معطر و در مرتبه بعدی رایحه چرم و چوب‌های جنگلی آن را تکمیل کرده اند.


رایحه : گرم و تند


اسانها : عود ، چرم ، ادویه جات تند ، چوبهای جنگلی

        عود ، چرم ، ادویه جات تند ، چوبهای جنگلی            

    عود ، چرم ، ادویه جات تند ، چوبهای جنگلی           


www.Gteam.ir





تعداد صفحات : 20

درباره ما
خانه عطر ایران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از کیفیت محصولات عطر پارمیدا راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 230
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 320
  • بازدید سال : 846
  • بازدید کلی : 312,650