loading...
خــانــه عــطــر ایـــــــــــران
مهندس علم بيگي بازدید : 319 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

در این بخش موضوعات بسیار جالبی را در مورد فالو می خوانید.


: Followوظایف در جلسه

- موبایل خود را خاموش کنید.

* وظایف به عنوان بالا سری :

- حرافی نکنید و در صورت لزوم صحبت کنید زیرا هر چقدر هم که شما با ایمان و اعتقاد بیشتری صحبت کنید ، آن شخص فکر می کند که شما به فکر خودتان هستید! و در نتیجه تأثیر معکوس دارد.

تأ ثیر صحبت های فرد دعوت کننده حتی اگر کمتر از شما تسلط داشته باشد خیلی بیشتر است. به این دلیل که فرد به دعوت کننده اعتماد دارد و حتی امیدوار می شود که بالاسری آینده اش به کار تسلط دارد.حضور بالا سری برای دلگرمی و اطمینان دایرکت است و فقط در مواقع لزوم اطلاعات تزریق می کند. یکی دیگر از وظایف بالا سری در این مرحله اداره و تعیین خط مشی جلسه می باشد. کنترل بحث ها وجمع بندی و نتیجه گیری توسط بالا سری انجام می شود.

* وظایف شما به عنوان دعوت کننده:

مستقیا باید سر اصل مطلب بروید. این نشان دهنده ایمان و اعتقاد شما به کار می باشد.آنقدر صحبت کنید که دوست شما به حرف آید و ایرادات را مطرح کند.برای شروع از جملات کلیدی مانند " بهش فکر کردی؟ " یا " تحقیق کردی "  استفاده کنید .شما در فالو شش مرحله مهم زیر را باید به دقت انجام دهید .

اول : نگرانی های او را بفهمید و و نگرانی اصلی او را پیدا کنید

شما باید تک تک نگرانی های دوست خود را بفهمید و آنها را برطرف کنید و نکته بسیار مهم در این مرحله پیدا کردن نگرانی اصلی اوست . دو تکنیک در پاسخ گویی به ایرادات و آبجکشن وجود  دارد که اولی feel ,felt , found است.

و دومیQuestion to question   است. شما باید با دوست خود از ته دل و واقعی صحبت کنید

با این روش شما سوالات غیر منطقی دوست خود را متهم می کنید .

دوم : ترسهای مختلف را شناسایی و برطرف کنید

از ته دل باید هم حسی کنید. feel, felt , foundالف) ترس از دو نفر : با استفاده از روش

با تاکید روی آموزشها و ارزشیابی نفرات و امتیاز بندی آنها و با نشان دادن لیست خود و با اعتقاد کامل این را به دوست خود بفهمانید که واقعا خود شما هیچ ترسی از گرفتن دو نفر ندارید و حس حمایت بالاسری ها از خود شما و در نهایت حمایت شما از او باید باعث شود که این ترس برطرف شود.

ب) ترس از تنهایی : با تمام وجود و اعتقاد کامل باید حمایت خود را از او نشان دهید و با مثال زدن از حمایت بالاسری ها او را دلگرم کنید و به او بفهمانید که با او شریک هستید.

ج) ترس از تغییر : باید برداشت خود را از کتاب پنیر به او بگویید و با زدن مثا ل های واقعی اززندگی خود یا دوستتان  به او بفهمانید افرادی که از تغییر در زندگی ترس داشتند هیچ وقت موفق نشده اند. در نهایت حتما کتاب پنیر را به او بدهید و حتما تاکید کنید که حتما مطالعه کند.

سوم : سود سیستم را برایش ملموس کنید

با نشان دادن پورسانت بالاسری ها و مثال زدن از زندگی گذشته و حال آنها سود سیستم را باید کاملا ملموس کنید. شما باید از وضعیت زندگی بالاسری ها و پورسانت های هفتگی آنها و تعادل آنها اطلاع داشته باشید. تغییرات زندگی آنها را مثال بزنید و کاملا زندگی آنها را مرور کنید. با اعتقاد هر چه تمتم تر سود سیستم را باید برای دوست خود ملموس کنید چرا که این بخش بسیار تأثیرگذار است.

و در نهایت اگر دوست شما قدرت باور این سود و درک سیستم باینری را نداشت با دادن کتاب دولت فرزانگی به او جهت مطالعه می توانید شک او را برطرف کنید.

مزایای دادن بروشور :

الف: کمک به دوست خود جهت تصمیم گیری درست.

ب: برنامه ریزی برای وقت او وکمک به او برای جلوگیری از اشتباه و مشورت کردن.

ج: بهانه ای برای جلسات بعدی فالو.

چهارم : دادن دید روشنی از آینده

آینده این کار را باید خیلی روشن و واضح برای دوست خود  با اعتقاد کامل به تصویر بکشید و با توانایی کامل و شناخت ویژن های وی ( اهداف سوزان ) دوست خود ویژن سازی کنید

روی این قسمت باید تأکید بسیارزیادی داشته باشید و به دوست خود بفهمانید که اگر فعالیت کنی در آینده نه چندان دور به همه این ویژن ها می رسی.

پنجم : حال او را از وضع موجود به هم بزنید

باید به دوست خود بفهمانید که با این سطح درآمد فعلی ، او نمی تواند به اهداف خود برسد و باید در این زمینه کاملا مانور دهید و به او بفهمانید که این وضعیت فقط زنده ماندن است نه زندگی کردن !

باید اهداف سوزان او را بیرون بکشید و اشتیاق های سوزان او را زنده کنید. و به او یادآوری کنید که

با سطح درآمد فعلی  به هیچ عنوان نمی تواند به آنها برسد و او را از فاصله اش با آرزو هایش مطلع کنید ، و در عین حال با نشان دادن راه میا نبری که به او معرفی کردید او را به آینده امیدوار کنید .

ششم : ضربه آخر

درنهایت بعد از آنکه 5 مورد بالا موثر بود ، شما باید دوست خود را به سمت سرمایه گذاری هل دهید .


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
خانه عطر ایران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از کیفیت محصولات عطر پارمیدا راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 230
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 83
  • بازدید ماه : 192
  • بازدید سال : 1,132
  • بازدید کلی : 312,936